Bröllop

Fick äran att göra brudbukett, tärnbuketter och corsage till en gammal väninnas bröllop. 
Provade på att göra en, för mig, ny bukett vilket jag aldrig testat innan. Tycker resultatet blev bra. Svårfotad bukett dock, då den inte har en framsida och jag aldrig lyckades få tillfälle med bra ljus.
.
Tärnbuketterna bestod av små bollar av kryssantemum med en liten dekoration på av silverfall, brudslöja, pärlor, silvertråd, kristis törnekrona, gräs och strassnålar.
Brudbuketten bestod av boll av rosor, nejlikor, kvistrosor, silvertrassel, brudslöja, gullregns-blad och krysantemum. Den var klädd med rankor av silverfall och murgröna. Dekorerad med phalanopsis, pärlor, silvertråd, strassnålar, körsbärsbenved och band.
..

Kommentarer:

1 Annalena:

skriven

Åååå vilken superfin brudbukett och dessa fina bollar till tärnorna, de som beställer sina buketter av dig kommer att vara glada och lyckliga resten av livet.
Du är verkligen duktig :))
Lycka till i livet med din konstnärlighet med blommorna.
Ha en underbar dag.

2 Bibbi:

skriven

Fantastiska buketter. Så smart att sätta brudbuketten i band!!! Om jag någonsin gifter mig igen... Vill du göra min bukett då...????
Kram <3

Svar: Jag gör gärna din brudbukett!!! :D En bukett som är Du! :) <3
Petra Gashi

Kommentera här: